سفارش تبلیغ
صبا ویژن


  

طراحی و دکوراسیون رستوران

طراحی داخلی موفق یک رستوران ,تا حد زیادی به چگونگی مشاهده (احساس) مشتری, بستگی دارد در محیطهای شلوغ و پر سر و صدا رستوران باید به گونه ای باشد که کاملاً مشخص و مجزا به نظر آید و جلب توجه کند. این مساله به ویژه در مورد رستورانهای حاشیه جاده ها بسیار حایز اهمیت است و باید به گونه ای طراحی شود که اتومبیلی که با سرعت از آن محل عبور میکند تابلوی رستوران (Signage) و سر در آن را مشاهده نماید و تابلو رستوران یکی از اجزای بسیار پر اهمیت در طراحی خارجی رستوران است و عامل مشخص کننده ای در نمای خارجی رستوران به شمار می رود زیرا موجب جلب توجه مشتری شده, در ذهن آنها به عنوان نشانه رستوران باقی می ماند. امروزه طراحان گرافیک, با بهره گیری از رنگ, فرم خاص و نورپردازی, تابلوهای بسیار تاثیرگذار که پیام آن نیز روشن, واضح و در عین حال بسیار جذاب است, خلق می کنند. سبک حروف روی تابلو نیز باید منعکس کننده نوع رستوران باشد و به مردم نشانه های را که بدانند در داخل رستوران با چه روبرو می شوند, ارائه نماید. گذشته از شکل تابلو, خوانا بودن حروف روی آن نیز, امری ضروریست. تابلو ضمن اینکه از اجزای تکمیل کننده طراحی ساختمان است, در عین حال عاملی مستقل است که باید با طراحی معماری هماهنگ باشد. بنابراین وجود تابلویی که خواندن آن آسان باشد و نیز جلب توجه نماید ضروری می باشد.

طراحی رستوران

 

 

مشخص بودن سردر رستوران را می توان با رنگی کردن و بنوعی جدا کردن از ساختمان های اطراف طراحی کرد و نمی بایست تابلو را با خط های که خواندن آن به راحتی امکان پذیر نیست نوشت یا تابلو را با رنگهای زمینه و نوشته یک رنگ طراحی و آویزان کرد , طراحی برای سردر ساختمان رستوران , خود به تنهایی, موجب تمایز آن رستوران از سایر رستورانهای رقیب است و تصویری به یادماندنی در ذهن میهمانان ایجاد می نماید البته باید به نامی که برای رستوران انتخاب می شود توجه کرد که نام مناسب انتخاب نمایند.در طراحی داخلی رستوران باد از رنگ های گرم استفاده شود که باعث جلب مشتری بیشتری میشود.
اغلب مشتریان ممکن است از آشنایان خود, راجع به رستوران چیزی بشنود, یا تبلیغ آنرا بخواند, یا قسمت ها و طراحی های بیاد ماندی را به خاطر بسپارند تمامی این اطلاعات موجب می شود که مشتری به رفتن یا نرفتن به آن رستوران برای اولین بار تصمیم بگیرد. با صرف اولین غذا در رستوران, بیشتر مشتریان در مورد بازگشت مجدد به آنجا تصمیم می گیرند.

طراحی داخلی

بیشتر بخوانید


      طراحی...

مشخصات مدیر وبلاگ
لوگوی وبلاگ

عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 6944
کل یاداشته ها : 2

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ